Alla inlägg under februari 2018

Av Linn Arvidsson - 25 februari 2018 16:13

Hej bloggen!

Jag har så ont och är nere, jag vet det kommer bli bättre men just nu är det tufft!

Det blev inte som jag trodde, det blev både titthålsoperation och buköppning.
Doktorn tog bort en 8cm cysta på ena äggstocken och en ca 7cm muskelknuta på livmodern.
Det var när jag vaknade upp efter operationen som jag fick veta att operationen blivit större.

Jag vet att jag ska vara tacksam och lycklig att dom kunde ta bort det dåliga och att operationen gick bra, men just nu känns det jobbigt och ont.

Har blivit sjukskriven 4 veckor, ska bara läka och ta det lugnt.

Har uppsvullen mage, allt gör ont, att stiga upp ur sängen tar flera minuter, jag går ungefär sakta som en snigel, det mesta tar lång tid.
Men det blir bättre, det måste det.

Ville bara skriva av mig, kanske det är lättare att förstå varför jag är så här nu.

Kram Linn

Av Linn Arvidsson - 21 februari 2018 05:27

Hej bloggen!
Som det står i rubriken är det!
Jag ligger i en säng på patienthotellet i Sunderbyn och väntar på att sekunderna ska gå.
Jag ska operera mig på några timmar!
Jag har en längre tid vetat att jag har en cysta på ena äggstocken och nu måste den bort.
Den är ca 8cm stor (som en apelsin), så självklart vet jag att det ska bli bra och skönt att den ska försvinna, men jag är så rädd och tycker det är så jobbigt att bli opererad.
Jag har ju som ni vet väldigt lätt för oro och ångest så det blir så kämpigt att ens kunna vara människa dagarna som är nu innan.
För nån vecka sedan bröt jag armen, har fortfarande ont, så det gör inte saken bättre.

Jag vet att denna operation är till nytta, men jag vill bara springa härifrån?.

Jag ber till gud att allt ska gå bra och att jag klarar av detta <3

Kram Linn

Presentation


En blogg om smink O mera

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggportalen

blogglovin


Skapa flashcards