Alla inlägg under december 2013

Av Linn Arvidsson - 30 december 2013 15:25

Hej!
Två sminkningar där jag använt detta glitter :)
Tycker om när det glittrar :)
Lite svårt att fånga på bild bara!
Till nyårsafton passar det ju extra bra!
Kramis på er!

Av Linn Arvidsson - 28 december 2013 20:52

Hej bloggvänner!
När jag fyllde år fick jag två fina armband av mina svärföräldrar.
Var tvungen att köpa mig ett tredje, var så nöjd över dom :)
Dom är gjorda av en tjej här i Arvidsjaur, Rebecca Enberg heter hon.
Ett litet tips om man vill ge bort i present eller ge sig själv :)
100kr/st är priset
Ha en sån trevlig kväll! puss och kram L

Av Linn Arvidsson - 27 december 2013 16:13

Idag är det en så där dålig dag, riktigt jobbigt att behöva ha det så! :(
Försöker undvika speglar, men det är som att jag dras dit och måste titta!
Ni med perfekt hy, jag avundas er!
Puss och kram

Av Linn Arvidsson - 25 december 2013 22:09

Hej hej!
Jag måste göra ett litet inlägg och visa så fina nagellack jag fick av en vän i julklapp!
Dom glittrar nått otroligt och jag längtar att använda dom :)
Ha en sån trevlig kväll! :)

Av Linn Arvidsson - 23 december 2013 10:25

Hej hopp bloggen! :)
Nu har jag tänkt färga håret :) och färgen blir svart!!
Ska använda mig av Syoss, en färg som jag hittade på konsum för 1/2 priset :)
Hoppas den är bra!
Jag önskar alla en riktigt GOD JUL <3 Kram Linn

Av Linn Arvidsson - 19 december 2013 22:00

Hejsan bloggen!
Imorgon ska vi sjunga på Charlotte Perrellis julkonsert! :)
Det ska bli såå kul, men det pirrar också!
Löshåret och glittret har jag tagit fram, resten får jag prova ut imorgon :)
Älskar ju sånt här, dumma finne som putar ut på hakan bara :(
Undra om man kommer att somna ikväll?
Hoppas det! :)
Puss puss

Av Linn Arvidsson - 16 december 2013 16:02

Hej bloggen!
Är sjuk :( blä! Så det har blivit mycket blogg läsning.
När jag läste Kissies blogg och fick se hennes nya extentions hår, blev jag såå sugen!
Men å andra sidan så är det inte nått som min plånbok skulle gilla.
Och nu får jag ju faktiskt ihop mitt hår i en liten mini tofs äntligen, så det är nog bara att vänta och spara.
Jaja men man vet aldrig ;)
Nu blir det viloläge igen!
Puss L

Bild lånad från Kissies blogg.

Av Linn Arvidsson - 8 december 2013 19:40

Hej!
Var till stan i fredags och självklart var jag in på Make up store!
Älskar denna butik, kan vara där hur länge som helst.
Vad tycker ni om Make up store?

I mitt senaste inlägg ville jag ha tips på nått bra shampoo, skriv gärna om ni har nått tips :)
Puss L

Tog en bild på lite av godbitarna :)

Presentation


En blogg om smink O mera

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggportalen

blogglovin


Skapa flashcards