Alla inlägg under januari 2014

Av Linn Arvidsson - 30 januari 2014 10:37

Hej!
Igår hade jag så ont i min stortånagel, tänkte nej! inte nageltrång.
Gjorde ett fotbad med såpa och idag har jag inte ont!
Funkar varje gång för mig :) ett tips om ni vill ha en enkel lösning :)
Ha en bra dag/ Linn

Av Linn Arvidsson - 26 januari 2014 20:41

Gokväll!
Jag har för ett tag sedan blivit konsulent för Oriflame dvs tar upp lite beställningar av bekanta och folk runt ikring mig.
Tycker det är kul, som en liten hobby.
Får se hur länge jag kommer hålla på? Men än så länge är det kul :)
Trevlig kväll/Linn

Av Linn Arvidsson - 24 januari 2014 17:10

Hej bloggen!

Titta vilket fint armband jag köpt!
Det är två tjejer i Arjeplog som har ett UF Krossa Cancer som gjort det!
80% av vinsten kommer att gå till Cancerfonden, barncancerfonden och ungcancer!
Känns bra att bidra, hatar cancer!

Armbanden kostar 200kr
Ni hittar dom på Facebook under namnet Krossa Cancer

Kram från mig/L

Av Linn Arvidsson - 22 januari 2014 17:11

Hej fina läsare!
Har varit på Apoteket och handlat, mina händer är så fruktansvärt torra och hemska!
Tog emot att ta kort på dom!
Men nu har jag handlat Hydrokortison, Locobase repair och bomullsvantar att ha när jag sover.
Så nu hoppas jag att dom blir bättre!

Någon fler som har problem med torra händer nu?

Kram Linn

Av Linn Arvidsson - 19 januari 2014 15:49

Hejsan!
Paketet jag fick innehöll tre st prover på Escadas nya parfym Born in Paradise! :)
Jag blev superglad, den luktar otroligt gott!
Parfymen är inspirerad av den kända cocktailen Pina Colada med doftnoter som fräsch melon och exotisk kokosnöt.

Kicks säljer den för:
30ml 440kr
50ml 620kr

Jag har just provat den och kan verkligen inte sluta lukta på min handled!
Den luktar så gott!! :)

Kramar Linn

Av Linn Arvidsson - 15 januari 2014 19:55

Hallojs!

Är så superglad just nu!
Har fått paket! Ska skriva om det sen, men kan ge en ledtråd: prover på nått nytt som jag gillar! ;)

På återseende /Linn

Av Linn Arvidsson - 14 januari 2014 20:41

Hej bloggläsare :)
Har en liten fråga till er!
Har ni något favorit sminkmärke?

Kram Linn

Av Linn Arvidsson - 12 januari 2014 13:39

Den här parfymen Beyonc'e Midnight Heat, fick jag av mina svärföräldrar i julklapp.
Den luktar otroligt gott! Dom har bra smak! :)
Plommon, stjärnfrukt, svarta tulpaner och lila pion är några av dofterna i den.
Doften är varm och orientalisk, sitter i länge och känns lyxig!
Så till er parfym junkies, den här rekommenderar jag! ;)

Kram Linn

Presentation


En blogg om smink O mera

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggportalen

blogglovin


Skapa flashcards