Alla inlägg under oktober 2013

Av Linn Arvidsson - 30 oktober 2013 16:58

Hej!
Jag ÄLSKAR <3 parfymer :)
Så jag kommer att skriva om mina godingar här i bloggen :)
Först ut är: Pink Sugar Eau de Toilette från märket Aquolina.
Den har en varm, söt, underbar doft, som sitter hela dagen eller kvällen.
Den luktar godis och rosa sockervadd, den är mums! :)
Rekomenderar den verkligen!

Jag beställde min från Eleven.se * 100ml för 449kr! :)

Men den finns i mindre storlek också.
* 50ml för 299kr
* 30ml för 199kr
Ni blir inte besvikna ;)
Stor kram Linn

Av Linn Arvidsson - 27 oktober 2013 19:48

Hej!
Gåvan trio ögonskuggan går till Gizela Backlund :)
Tack för den fina kommentaren via facebook :)
Grattis till dig! :)

Av Linn Arvidsson - 26 oktober 2013 10:11

Godmorgon!
Igår var jag till stan för att gå till frisören :)
Har tänkt spara ut mitt hår, men hade ingen bra grund tyckte jag.
Så från hår i flera längder och med utväxt på ljusa slingor, till jämnlångt och enfärgat.
Så nu är det BARA att spara ut!! :)
Ha en fin dag :)

Av Linn Arvidsson - 21 oktober 2013 20:43

Hej bloggläsare!
Tänkte skänka en gåva till nån läsare, för att jag haft min blogg en månad! :)
Är nån sugen på denna trio ögonskugga?! skriv en kommentar då väljer jag ut nån som får den!
Puss och kram Linn

Av Linn Arvidsson - 19 oktober 2013 20:21

Tjohej!
Blev sugen på att måla naglarna och valde då ett nagellack som jag fått i Glossybox.
Så här skriver Glossybox om nagellacket: Claudia nagellack är ett snabbtorkande nagellack med hög täckförmåga och som sitter länge utan att flagna.
Borsten är platt och bred (wide brush) vilket gör appliceringen enkel.
Färgen är 008 Flamingo och kostar 45kr/11ml.
Tycker färgen passar extra bra denna rosa bandet månad.
Ha nu en trevlig kväll :)

Av Linn Arvidsson - 16 oktober 2013 13:39

Vinnaren av ögonskuggan är : Lena
Lillafavoriten.com
Det kommer fler gåvor så håll ögonen öppna! ;)
Puss Linn

Av Linn Arvidsson - 15 oktober 2013 12:05

Hej hej!
Ett enkelt och billigt skönhetstips är att dricka vatten.
Det är bra för hela kroppen.
* Rensar kroppen från gifter.
* Tillför fukt inifrån.
* Gör din hy friskare.
Nu lovar jag mig själv att bli duktigare på att dricka vatten!
Ha en underbar dag kram Linn

Av Linn Arvidsson - 13 oktober 2013 20:18

Hallåjs!

Helgen den gick fort!

På mina ögon idag har jag ögonskuggan jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Den finns kvar om nån är intresserad, ljus och lite skimmrig är den.

Skriv en kommentar så är den din :)

Gokväll/Linn


   

Presentation


En blogg om smink O mera

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggportalen

blogglovin


Skapa flashcards