Alla inlägg under november 2013

Av Linn Arvidsson - 25 november 2013 20:41

Hej bloggen!
Igår var jag på dop <3
Gjorde då en brun sminkning :)

Min lillebrors sambo gav mig en påse med smink :) jag blev så otroligt glad, fick sån inspiration! Tusen tusen tack <3

Det blev Beatrice Sundberg som fick sprayen :)
Trevlig kväll! Kram L

Av Linn Arvidsson - 19 november 2013 19:33

Hejsan
Har aldrig ägt en ögoncreme, så blev extra glad när jag fick en från Oriflame :)
Har hört att huden är tunnare och känsligare runt ögonen, så det är nog bra med en som är anpassad för just det området.

Så här står det om den jag fick:
* Reducerar svullnader och påsighet.
* Ljusnar upp mörka ringar.
* Uppfriskande och mjukgörande.
Det ska bli kul att testa!
Använder ni någon ögoncreme?
Kram kram

Av Linn Arvidsson - 17 november 2013 12:07

Hejsan!
Igår var jag på 2-års kalas <3
Gjorde en grön liner med glitter på.
Enkelt och festligt på samma gång :)
Älskar glitter <3
Ha en underbar dag! Kramis Linn

Av Linn Arvidsson - 15 november 2013 13:03

Hej bloggen!
Nu är det gåva dax igen :)
Fick en nylanserad saltvatten spray från glossybox, den är för blont eller slingat hår så den passar inte mig nu!
Så tänkte höra om nån vill ha den? Den är ny och oanvänd!
Skriv en kommentar så kan den bli din :)
Så här står det om sprayen: 100% vegansk saltvattenspray som ger en "efter-stranden-textur" och accentuerar dina slingor samt ger dem lyster och fin glans.
Utan alkohol, salter, parabener och mineraler.
Orginalprodukten kostar 295kr/125ml
Den jag ger bort är 30ml
Puss och hej! /L

Av Linn Arvidsson - 12 november 2013 16:00

Hallå!
Idag så kände jag för lite färg, grönt fick det bli?
Färg piggar upp vardagen lite!
Hoppas ni har en bra dag.
Kram Linn
?

Av Linn Arvidsson - 8 november 2013 10:31

Hej hej!
Köpte det här på Apoteket, finns i 6 olika färger.
Jag valde det rosa, oftast så dras mina ögon till det rosa :)

Lämnar en svag rosa färg med doft av vattenmelon och rosa grapefrukt.
Riktigt härlig på läpparna.
Märket heter Grace Cole England, kostar 39kr.
Trevlig fredag på er :)

Av Linn Arvidsson - 3 november 2013 14:54

Hej!
Nu får min gamla knappmobil åka till återvinningen!
För här är min nya!
Självklart blev det en rosa :) (iPhone 5c)
Wiihoo :)

Presentation


En blogg om smink O mera

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggportalen

blogglovin


Skapa flashcards