Direktlänk till inlägg 3 augusti 2016

Skönhetsideal & kroppskomplex

Av Linn Arvidsson - 3 augusti 2016 11:54

Jag tror och vet att det är många tjejer som har kroppskomplex, jämför sig med alla perfekta kändis kroppar!
Jag är en av dom...

Tycker det är så tragiskt det ska vara så!

Det är så mycket jubel och hyllningar till alla som går ner i vikt på tv program.
Även träningsposerande instagram bilder postas var och varannan sekund.
Hysteri!


Här är Kim Kardashian med sin perfekta kvinnliga kropp.

Den andra är min och den är också perfekt, försöker intala mig det iallafall.
Man ser olika ut, men olika är bra, vi är fina på olika sätt.

Tänk på det tjejer killar!
Kärlek och kramar till er <3

 
 
Kajsa

Kajsa

3 augusti 2016 19:39

Både din och Kims kropp är jättevackra! Jag vet hur det känns med kroppskomplex och jag kan inte äta utan att få ångest. Kram =)

http://Kajsaskymans.blogg.se

Linn Arvidsson

16 augusti 2016 08:44

Det är helvete I know! Kram på dig med

 
Agnes

Agnes

16 augusti 2016 09:39

Jag tycker du ser super bra ut:)

http://hoga-klackar.blogspot.se

Linn Arvidsson

17 augusti 2016 02:16

Det är så härligt när vi tjejer stöttar och lyfter varann, kram på dig!

 
Amina

Amina

16 augusti 2016 15:22

Det är nånting vi alla måste jobba på, både med oss själva och hur vi bemöter andra som inte har den "perfekta" kroppen.

http://www.aminas.se

Linn Arvidsson

18 augusti 2016 10:26

Exakt, lyfta varann istället för att jämföra oss med varann. Kram

 
moa

moa

16 augusti 2016 21:53

du är inte ensam om det tyvärr. vi är fina allihopa, kram fina

http://www.moamedalicia.blogg.se

Linn Arvidsson

18 augusti 2016 12:52

Det är så tragiskt att det är så vanligt, kram på dig med

 
Ingen bild

Eva

8 april 2021 09:52

Här hittar du <a href="https://cannabislight.se/kategori/premium-cbd-buds">CBD buds</a> av högsta kvalitet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Arvidsson - 21 januari 2021 19:42


Så här ser det ut i min lilla hall, mattan fick jag av tomten. Jag bor på 23 kvm så det gäller att ta vara på varje mm. ...

Av Linn Arvidsson - 26 november 2019 19:47


Hej! Imorgon ska jag börja jobba litegrann, har varit sjukskriven i några veckor. Behövde det, skulle behöva mer tror jag. Har fått en medicin för mitt mående, jag hoppas verkligen den hjälper lite. Ville bara berätta det. Kram L ...

Av Linn Arvidsson - 20 oktober 2019 00:34

Om du bryter en arm eller ben får du hjälp och gips. Behöver du bli lagad inombords så får man vänta eller höra att vi hjälper bara dom som är suicide. Förra veckan var fruktansvärd och min besvikelse var stor när man gör allt i sin makt för hjälp....

Av Linn Arvidsson - 22 september 2019 19:35


Hej! Förkylningshelg! Känns sådär att det är jobb imorgon. Jag har fått svar från röntgen, det är två diskar som butkar ut, därav smärtan. Så nu tränar jag upp ryggen, vill få bort smärtan, det gör riktigt ont. Tack hej från mig! ...

Av Linn Arvidsson - 25 augusti 2019 19:55


Hej! Jag överlevde magnetröntgen i torsdags och han slappna av till nästa morgon, fem minuter innan frissan ringde dom från röntgen och sa att jag behövde göra mer röntgen, den här gången med kontrastvätska. Redan nu på tisdag! Jag började darra d...

Presentation


En blogg om smink O mera

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggportalen

blogglovin


Skapa flashcards